loading...
وبلاگ میلاد
ميلادصيادي بازدید : 471 1392/11/30 نظرات (1)

                 ((  من و شهرم )) 

شهر من آلی 

سبزو سفیدو ارغوانی 

خانه ای دارم کم و بیش مهتابی 

خانه ام در کوچه ای هست 

کوچه ای تنگ 

در پس این کوچه هم هست 

مسجدی زیبا 

من مسلمانم 

عاقل و صادق 

دروغ در کارم نیست 

من نگویم بی گناهم 

هرچند قلبم صاف و سادست 

روزگاری دارم 

تلخ و شرین در هم 

در پس هر روز من هست 

حکمتی ساده 

مردم این شهر من هست

مردمی آرام ، بی ریا ، ساده 

شهر من زیبا 

میوه ها شیرین 

مردمش آگاه 

من نگویم شهر من 

بهترین شهر 

من نگویم شعر من 

زیبا ترین شعر 

بلکه گویم 

سهراب الگوی ای شعر 

 

                              میلاد صیادی بهار 91

 

 

توضیح مختصر :

 

این شعر یکی از شعر هایی هست که من به تقلید از سهراب سپهری شاعر توانمند معاصر سروده ام این شعر توضیح خاصی ندارد فقط در خط دوم مقصود از رنگ های سبز و سفید و ارغوانی به ترتیب نماد سرسبزی شهر ماهنشان صافو ساده بودن مردم این شهر و با غیرت بودن مردم شهر ماهنشان است امید وارم لذت برده باشید این شعر را من در سن 15 سالگی سرودم  سال قبل هم یه تغیراتی بهش دادم در ضمن مارو از نظرات مفیدتون بی نصیب نگذارید 

 

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط سعید ملکی در تاریخ 1392/12/15 و 11:35 دقیقه ارسال شده است

سلام میلاد خوبی.
از وبلاگت خوشم اومد.این شعرهم قشنگ.انشاا... بازم شعر بگی .خداحافظشکلک
پاسخ : ممنون داش سعید


کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
سلام اميدوارم ازسايت من لذت ببريد این ایمیله منه اگه از مطلبی خواستید بنویسم به این ایمیل پیام ارسال کنید milad13759@Yahoo.com وmilad13759@gmail.com اگر خواستید مطلبی ارسال کنید به این سایت عضو شوید در ضمن در مورد شعر هایی هم که گفتم نظر بدید
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    به سایت میلاد چه نمره ای می دهید؟
    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 42
  • کل نظرات : 96
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 15
  • آی پی امروز : 16
  • آی پی دیروز : 34
  • بازدید امروز : 23
  • باردید دیروز : 125
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 23
  • بازدید ماه : 1,161
  • بازدید سال : 6,049
  • بازدید کلی : 154,047
  • کدهای اختصاصی